Dünya Ahvali ve İçe Dönmek

Gerçeklere katlanamayan biri olarak uzun zamandır güncel siyaseti, haberleri takip etmiyordum. Maruz kaldım tabii. Sosyal medya, bir dost sohbeti derken nereye kadar gündemden kaçabiliriz ki? Sonucu fena; dengem bozuluyor. Alt üst oluyorum. Güvenlik duygum yok oluyor, kaygılı, endişeli bir ruh haline giriyorum. Bu ülkenin gerçeği. 

Yazmak ve dört beş aydır hayatıma giren polimer kil sayesinde içe dönüp akıl sağlığımı korumaya çalışıyorum. Yazmak; başkaları olmak, başka dünyalara gitmek, hayal dünyasında kaybolmak bana bu hayatta en iyi gelen şey. Polimer kil ile takı yapmak ise zihnimi dinlendiren, rahatlatan yeni bir uğraş oldu. İçe dönmenin yolları bunlar. Yarı dışa dönük, yarı içe dönük biri olarak her gün tek başıma vakit geçirmezsem rahat edemiyorum. Yalnız kalmak ciddi bir ihtiyaç benim için. Hiçbir şey yapmasam bile. 

Dünyanın çivisi çıkmış gerçekten. Yapıyı ayakta tutan duvarlar yıkılıyor. Küresel ısınmanın tuhaf etkileri bir yandan, baskıcı yönetimler bir yandan, düzenin insanları getirdiği çılgınlık hâli akıl alır gibi değil. Bu tam bir delilik çağı. 

En iyisi bir kitabın sayfalarında veya boş bir sayfanın kollarında bu gerçek dünyadan biraz olsun uzaklaşmak. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Roman Yazmak

Gündelik Hayat Üzerine Birkaç Söz

Yazmak ve Yemek Yapmak